Regulamin
Przed oddaniem rzeczy do naszej pralni prosimy o zapoznanie się z poniższymi, ogólnymi warunkami świadczenia usług, które są częścią umowy o pranie.
- Oddanie odzieży do prania jest jednoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu pralni przez Klienta.
- Pralnia przyjmuje do prania wodnego rzeczy posiadające oznakowanie fabryczne zezwalające na pranie wodne. Odzież nieposiadającą wyżej wymienionego oznakowania przyjmujemy wyłącznie na odpowiedzialność Klienta. Pranie z widocznymi uszkodzeniami mechanicznym również przyjmujemy na wyłączną odpowiedzialność Klienta.
- Pralnia może odmówić wykonania zlecenia przed przyjęciem odzieży lub odstąpić od usługi gdy jej wykonanie okaże się niemożliwe.
- Wysokość opłat z tytułu świadczonych przez pralnię usług określa cennik pralni dostępny na stronie internetowej. W przypadku artykułów nieobjętych cennikiem, cenę za usługę określa indywidualne personel pralni. Po określeniu ceny za usługę oferowaną przez pralnię nieobjętą cennikiem pracownik pralni przekazuje ją Klientowi bezpośrednio lub telefonicznie. Po akceptacji ceny przez Klienta pralnia przystępuje do usługi.
- Usługa ekspresowa ( w tym samym dniu ) + 100 % ceny wyjściowej.
- Termin wykonania usługi od momentu odebrania odzieży przez pralnię jest ustalany z Klientem i określany każdorazowo przy przyjmowaniu prania.
- Prosimy o dokładne sprawdzenie wszelkich zapięć/aplikacji/ozdób, wskazanie ewentualnych plam oraz uszkodzeń.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w oddanej do prania odzieży.
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z odzieży, szczególnie gdy plamy są stare lub były uprzednio zapierane.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia lub zniszczenia ozdób, zamków, aplikacji, haftów, guzików, klamer, poduszek naramiennych, ściągaczy gumowych, zamków błyskawicznych, skórzanych lub skóropodobnych wstawek, napisów.
- W razie stwierdzenia możliwości ich uszkodzenia, Klient wyraża zgodę na ich odprucie, w innym przypadku pranie odbywa się na odpowiedzialność Klienta.
- Jakość wykonania usługi należy sprawdzić na miejscu w chwili odbioru przedmiotu zlecenia.
- W przypadku zniszczenia czy zaginięcia odzieży, odszkodowanie dla Klienta stanowi kwota będąca równowartością tejże odzieży w chwili oddania jej do pralni.
- Klient jest zobowiązany wykazać dokumentem rzeczywistą wartość odzieży (faktura VAT lub inny dowód zakupu), a w przypadku braku dokumentu potwierdzającego rzeczywistą wartość inne wiarygodne dowody na tę okoliczność, umożliwiające ustalenie rzeczywistej wartości odzieży. Przy wycenie bierze się pod uwagę okoliczności takie jak wartość rynkową, okres używania i zużycia.
- W razie sporu wartość odzieży określi uprawniony rzeczoznawca.
- W przypadkach uzasadnionych reklamacji, pracownik pralni przekazuje poszkodowanemu numer polisy ubezpieczeniowej, z której należy zgłosić szkodę. Pralnia może służyć pomocą i udostępnieniem dokumentacji dotyczącej przebiegu procesu prania, jednak zgłoszenie i procesowanie wniosku o odszkodowanie leży po stronie poszkodowanej osoby.
- Odbiór odzieży jest równoznaczny z należytym wykonaniem usługi. Brak zgłoszenia zastrzeżeń w chwili odbioru odzieży oznacza brak zastrzeżeń ze strony Klienta co do jakości wykonanej usługi i nie może stanowić w przyszłości podstawy do roszczeń reklamacyjnych. Klient ma prawo do złożenia reklamacji wówczas, gdy o przyczynie, która ją uzasadnia, dowie się już po odbiorze garderoby z pralni. W takim przypadku reklamacja powinna mieć formę pisemną i musi zostać złożona nie później niż 7 dni od daty odbioru prania.
- Po upływie 30 dni nieodebrane przez Klienta rzeczy pralnia przekazuje na cele dobroczynne.
- Wszelkie skargi i uwagi dotyczące procesu prania i obsługi Klienta prosimy zgłaszać bezpośrednio w siedzibie pralni lub mailowo, na adres: pralnia@pralnianova.pl
- Regulamin świadczenia Usług Pralniczych określa warunki usług pralniczych, zamawiania usług pralniczych oraz zamawiania przez Klienta drogą telefoniczną i elektroniczną świadczenia usług pralniczych związanych z możliwością odbioru i dostawy prania pod wskazany przez Klienta adres.
- W ramach usług pralniczych pralnia oferuje usługę tzw. prania z odbiorem i dowozem do Klienta tj. usługi „pranie z dowozem" obejmującej bezpłatny odbiór i dowóz prania na terenie Legnicy przy zachowaniu warunku minimalnej wartości usługi pralniczej powyżej 300 zł. brutto. Do zamówień usługi pralniczej poniżej 300 zł zostaje doliczony koszt transportu, określany każdorazowo przez pracownika pralni i podany Klientowi telefonicznie, sms lub drogą elektroniczną przy zamawianiu usługi przez Klienta.